فیلتر شکن نامحدود رایگان با turbo vpn

 

لینک دانلود  https://play.google.com/store/apps/details?id=free.vpn.unblock.proxy.turbovpn&hl=fa

 

 

فیلترشکن

علاوه بر این صفحه، شما می‌توانید جدیدترین فیلترشکن‌ها را هر روزه از طریق ماهواره و بدون نیاز به اینترنت دریافت کنید. توشه هر روز دستچینی از بهترین محتوای اینترنت را به همراه اخبار و فیلترشکن، برای شما به صورت رایگان ارسال می‌کند.

Psiphon

فیلترشکن سایفون با شعار «فراتر از محدودیت‌ها» ابزاری است که راه را برای عبور از سانسور و فیلترینگ و دسترسی نامحدود به وب‌سایت‌ها یا استفاده از اپلیکیشن‌ها هموار می‌کند. این ابزار در نسخه‌های مختلف هم برای کاربران کامپیوترهایی با سیستم عامل ویندوز و هم گوشی‌های هوشمند اندروید و هم کاربران محصولات اپل (IOS) با سیستم عامل مک طراحی شده و با رمزگذاری اطلاعات مبادله‌ای این امکان را به کاربران می‌دهد تا برای دور زدن سد فیلترینگ با اطمینان ترافیک آنلاین خود را پروکسی نمایند. این فیلترشکن رایگان با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، سافاری و گوگل کروم سازگار است.

‫Hotspot Shield

هات اسپات شیلد یکی از ابزارهای وی‌پی‌ان رایگان پرکاربردی است که نیاز نزدیک به ۶۵۰ میلیون کاربر اینترنت را به منظور عبور از محدودیت‌های فیلترینگ تامین کرده است. این فیلترشکن با در اختیار داشتن سرورهای مختلف در دنیا دسترسی به اینترنت آزاد رابرای کاربران با رمزگذاری از طریق شبکه‌هایی انجام می‌دهد که از پیش رمزگذاری نشده‌اند، بنابراین به کاربران ضمانت می‌دهد که از حریم خصوصی و ایمن بودن اطلاعات خود اطمینان داشته باشند. هات اسپات شیلد برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مکو اندروید نسخه‌های متناسب طراحی کرده، پراکسی امنی را برای کاربران تعریف می‌کند که با پنهان نگاه داشتن آی‌پی کاربر، ایشان را از خطر جاسوسی، کلاهبرداری یا آلوده شدن به بدافزارها محافظت می‌کند.
در نسخه رایگان این فیلترشکن، هات اسپات‌شیلد به شما این امکان را می‌دهد که‌ با آی‌دی مربوط به ایالات متحده امریکا وب‌گردی خود را انجام دهید ولی در صورت نیاز به آی‌پی دیگر کشورها می‌توانید با پرداخت حق‌اشتراک ماهانه یا سالانه از امکان استفاده از آی‌پی‌های سرورهای دیگر مطابق با نیاز خود برخوردار باشید.

Lantern

دسترسی سریع، قابل اعتماد و امن به دنیای اینترنت آزاد شعار شرکت لانترن (فانوس) است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت رایگان تا حجم ۸۰۰ مگابایت از این ابزار بهره ببرند. آسانی نصب، امکان دانلود و رمزگذاری تمام مسیرهای تبادل اطلاعات از ویژگی‌های این محصول است که تمام کاربران ویندوز، مک، لینوکس و اندروید را به خود جذب کرده است. از دیگر خصوصیات این ابزار  متن‌باز بودن آن است؛ از این رو کاربران می‌توانند با مطالعه کدهای برنامه‌نویسی مرجع این فیلترشکن با شناخت کامل نسبت به کاربری آن تصمیم بگیرند و البته راه ارتباط فعالی برای مکاتبه با تیم فنی این شرکت در آدرس وب‌سایت آن موجود است تا مطابق با درخواست کاربران نقاط ضعف و قوت آن ترمیم و تقویت شود.

Freegate

فری‌گیت به دلیل راحتی در نصب و استفاده ابزاری آشنا برای کاربران ویندوز است که به ایشان امکان ورود سریع به دنیای آزاد اینترنت را می‌دهد. این فیلتر شکن قدرتمند با استفاده از امکانات شبکه Dynaweb این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که از سد فیلترینگ و سانسور اینترنتی عبور کنند و از آن رو که طی سالیان اخیر در میان کاربران ایرانی محبوبیت فراوانی داشته است، سازندگان آن را واداشته است تا نسخه فارسی آن را نیز آماده نمایند.

TOR

تور یا همان مسیریاب پیازی پروژه‌ای قدیمی و محبوب برای دورزدن فیلترینگ اینترنتی است. از ویژگی‌های این برنامه متن‌باز آن است که مسیری نامشخص برای وب‌گردی‌های شما فراهم می‌کند از این جهت برای ناشناس ماندن هویت کاربران ابزاری قدرتمند به حساب می‌آید. کاربرانی که در هراس از نظارت حکومتی یا جاسوسی اینترنتی به‌سر می‌برند، با مخفی کردن هویت خود توسط این ابزار می‌توانند به صورت رایگان از سد سانسور اینترنتی بگذرند و با اطمینان خاطر داده‌های موردنظر را دانلود، آپلود یا از ایمیل‌های خود استفاده کنند. شاید در کنار این همه مزیت، سرعت به نسبت پایین ترافیک اینترنتی را بتوان از نقاط ضعف آن به شمار آورد.

Touch VPN

این فیلترشکن کاملا رایگان بوده و از لحاظ ترافیکی حجم نامحدودی را در اختیار  کاربران قرار می‌دهد. این ابزار به شما این اجازه را می‌دهد که از سرورهای کشورهای بسیاری آی‌پی بگیرید و از دیوار فیلترینگ دولتی گذر کنید. این ابزار هم برای کاربران ویندوز و هم مک او اس، همچنین گوشی‌های هوشمند اندروید و نیز  ویندوز فون طراحی شده است و با حجم پایین قادر به ارائه خدمات با کیفیت بالاست. کاربران از نصب و استفاده آسان از این فیلترشکن رایگان به عنوان ویژگی اصلی آن یاد می‌کنند.

Outline

این ابزار متن‌باز به منظور دسترسی امن روزنامه‌نگاران و پژوهشگران ایجاد شده است که می‌خواهند آزادانه موضوعاتی را بررسی نمایند یا اخباری را گزارش کنند. اوت‌لاین به شما اجازه می‌دهد تا سرور دلخواه خود را استفاده کنید و هیچ‌گاه ترافیک اطلاعات شما را ثبت نمی‌کند که مزیتی برای حفظ حوزه خصوصی ارتباطات به شمار می‌آید. این ابزار فیلترشکن هم برای کاربران ویندوز و هم لینوکس و مک‌ او اس طراحی شده است و مجهز به امکان به‌روز‌رسانی خودکار است.

Onion Browser

این مرورگر رایگان برای تمام آیفون‌ها و آی‌پدها قابل استفاده است و با ایجاد پروکسی امن رد و بدل شدن اطلاعات شما را رمزگذاری می‌نماید. این ابزار فیلترشکن قسمتی از پروژه دیرپای TOR است که بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای دسترسی به اینترنت آزاد را تضمین می‌کند. از ویژگی‌های این مرورگر متن‌باز بودن آن است و به‌ صورت دایمی از سوی سازندگان مورد بررسی و به‌روزرسانی قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار از طریق (App store) هم قابل دسترسی است.

Betternet VPN

یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای وی‌پی‌ان رایگان برای کاربران محصولات اپل است. بترنت وی‌پی‌ان با سیاست‌های شفاف مالی خود به کاربران اطمینان می‌دهد که اطلاعات آنها را در معرض فروش قرار نمی‌دهد بنابراین کاربران از ثبت، نگهداری و تبادل اطلاعات خود هراسی ندارند. این فیلترشکن رایگان تنها با کلیک کردن بر یک گزینه فعال شده و برای دسترسی به پهنای باند نامحدود شما را به سریع‌ترین سرور موجود متصل می‌نماید. همچنین به‌سادگی می‌توان گزینه نشان دادن تبلیغات در این ابزار را غیرفعال کرد تا بتوان بدون دردسر به وب‌گردی پرداخت.

Zenmate

ذن‌میت از نرم‌افزارهای رایگان فیلترشکن آشنا برای کاربران ایرانی است. کاربران می‌توانند با بازکردن حساب رایگان از خدمات آن استفاده کنند. این نرم‌افزار برای دسترسی کاربران به آی‌پی‌های کشورهای مختلف امکاناتی را در نظر گرفته است که امنیت عبور آنها از سد فیلترینگ را ضمانت می‌کند. کاربران گوگل کروم، فایرفاکس، اوپرا، مک، ویندوز، اندروید و آی‌اواس می‌توانند از خدمات رایگان و همچنین حرفه‌ای این نرم‌افزار بهره ببرند.

Orbot

این نرم افزار فیلترشکن ویژه‌ی سیستم‌های اندروید است که از مجموعه محصولات پروژه TOR به حساب می‌آید. این ابزار متن‌باز از شبکه TOR استفاده می‌کند و از این طریق تمام محتوای اطلاعات مبادله‌ای را رمزگذاری می‌نماید و به کاربران سیستم‌های اندرویدی اجازه می‌دهد تا به صورت نامحدود از آن استفاده کنند. تمام نرم‌افزارهایی که امکان استفاده از پراکسی را داشته باشند، قادر هستند از این ابزار به عنوان تونل دسترسی به اینترنت آزاد بهره ببرند.

Hoxx VPN

فیلترشکن هاکس با قدرت بالای رمزگذاری اطلاعات کاربران از جمله افزونه‌های مرورگرهای کروم و فایرفاکس است که به شما این امکان را می‌دهد که تنها با ثبت‌نام رایگان در سایت سازندگان آن بتوانید از دسترسی به اینترنت آزاد برخوردار باشید. این نرم‌افزار را هم می‌توان از گوگل‌استور و هم از سایت خود آن به صورت رایگان دانلود کرد. متخصصان سازنده این وی‌پی‌ان کاربران را توصیه می‌کنند که به‌ویژه در مواقع اتصال به اینترنت‌های ناامن وای‌فای در مکان‌های عمومی از این ابزار بهره ببرند.

Free Browser

این مرورگر به صورت رایگان مخصوص دستگاه‌های با سیستم عامل اندروید است که امکان دسترسی به اینترنت آزاد را برای کاربران فراهم می‌کند. این ابزار را می‌توان به‌راحتی از گوگل‌پلی دانلود یا از طریق سایت خود آن نصب کرد و بدون استفاده از تنظیمات خاص یا نصب وی‌پی‌ان اینترنت بدون فیلترینگ را با آن تجربه کرد. سازندگان این ابزار اینترنتی هدف اولیه خود را مبارزه با سانسور دولتی در چین تعریف کرده‌اند.

TunnelBear

فیلترشکن تونل‌بیر یکی از وی‌پی‌ان های قدرتمند و با سرعت بالا به حساب می‌آید که با تعریف کردن یک پروکسی امن برای دور زدن سد فیلترینگ به کاربران این اطمینان را می‌دهد که هیچ یک از داده‌های آنها را جمع‌آوری و استفاده نمی‌کند. حفاظت از حوزه خصوصی کاربران اینترنت از اولویت‌های این شرکت است. از ویژگی‌های قابل توجه این ابزار آن است که به جای ارسال مستقیم درخواست کاربر برای دسترسی به سایت‌های مختلف از همان ابتدا حتی درخواست‌ها را به صورت رمزگذاری شده به سرور وی‌پی‌ان منتقل می‌نماید؛ به همین دلیل مخفی شدن اطلاعات مکانی کاربران نیز تضمین می‌گردد.

Privatix

این فیلترشکن که هم به صورت افزونه در گوگل کروم و هم به صورت وی‌پی‌ان جداگانه در دسترس کاربران قرار داده شده است، کاربران را به استفاده اینترنت با سرعت بالا و خدمات رایگان دعوت می‌کند. این ابزار تمام ترافیک اینترنتی شما رمزگذاری می‌کند و محدودیت فیلترینگ را با ایجاد یک پروکسی امن تضمین می‌نماید. از ویژگی‌های پرایوتیکس آن است که به‌راحتی از طریق صفحه افزونه‌های گوگل‌کروم قابل دسترسی است.

X-VPN

ایکس وی‌پی‌ان یکی از افزونه‌های رایگان گوگل کروم است که با رمزگذاری ۲۵۶ بیتی داده‌های مبادله‌ای ترافیک اینترنتی کاربران کروم آنها به منظور دور زدن فیلترینگ یاری می‌رساند. این فیلترشکن قدرتمند از ۸ پروتکل متفاوت برای عبور از سانسور بهره می‌برد و برای استفاده از آن نیازی به ثبت‌نام هم در کار نیست. از ویژگی‌های این وی‌پی‌ان رایگان قابلیت استفاده نامحدود حجمی آن است.

Bitmask

از فیلترشکن بیت‌ماسک می‌توان در سیستم‌عامل‌های اندروید و نیز لینوکس به صورت رایگان بهره برد. این وی‌پی‌ان متن‌باز محصولی از یک سازمان مدافع دموکراسی است و کاربران را برای دور زدن سد فیلترینگ یاری می‌رساند. تمام ترافیک مبادله‌ای اینترنتی شما توسط بیت‌ماسک رمزگذاری می‌شود و سایت‌های مخرب یا شبکه‌های جاسوسی قادر نیستند تا از مکان جغرافیایی شما مطلع شوند.

Secure VPN

ابزاری رایگان و قدرتمند که به شما اجازه می‌دهد با امنیت از وب‌گردی آزادانه خود لذت ببرید و با فراهم کردن امکان اتصال به شبکه اینترنت از طریق سی‌وپنج سرور مستقر در بیست‌وچهار کشور دنیا شما را از دیدگان نظارت دولتی یا دسترسی ابزارهای جاسوسی به دور نگاه می‌دارد. ناشناس بودن کامل، امکان تغییر آی‌پی به صورت نامحدود، امکان استفاده از یک نسخه در پنج دستگاه مختلف متعلق به کاربر و پشتبانی تمام‌وقت به زبان انگلیسی از ویژگی‌های برجسته این فیلترشکن است. این فیلترشکن هم از طریق گوگل‌پلی و هم سایت خود شرکت در دسترس قرار دارد.

Sky VPN

وی‌پی‌ان اسکای با قابلیت ایجاد شبکه خصوصی برای ارتباط با اینترنت این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از وب‌گردی آزادانه بهره ببرید. حفاظت از حوزه خصوصی مشتریان و تقویت امنیت سایبری از شعارهای تبلیغاتی شرکت سازندگان این فیلترشکن رایگان و پرسرعت است. تمام مسیرهای اینترنت‌گردی شما به‌وسیله این وی‌پی‌ان رمزگذاری شده و دیگر کسی نمی‌تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. عبور از دیوار سانسور دولتی، مخفی ماندن فعالیت‌های اینترنتی و دسترسی امن در ارتباط با شبکه‌های وای‌فای از خصوصیات دیگر این فیلترشکن رایگان است.

Tenta VPN Browser

مرورگر «تنتا» به صورت همزمان ابزار وی‌پی‌ان قدرتمندی است که بر حفاظت از حوزه خصوصی کاربران تاکید دارد و بنابراین شعار می‌دهد: «اطلاعات شما را نمی‌فروشیم؛ بلکه از آنها محفاظت می‌کنیم» برای استفاده از این نرم‌افزار رایگان لازم نیست تا در جایی ثبت نام کنید یا اینکه تنظیمات خاصی صورت دهید؛ این مرورگر مجهز به وی‌پی‌ان است که به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی حتی در هنگام استفاده از اینترنت وای‌فای‌های مکان‌های عمومی با امنیت بالا به وب‌گردی بپردازید. کاربران اندروید به‌راحتی می‌توانند این وی‌پی‌ان-مرورگر را از طریق حساب گوگل‌پلی خود دانلود نمایند.

Snap VPN

اسنپ وی‌پی‌ان از ابزارهای رایگان و امن برای عبور از فیلترینگ‌ِ دولتی و سانسور است. این شرکت با شعار «وب‌گردی بدون محدودیت» امکانی برای شما فراهم می‌کند تا از سرورهای کشورهایی مثل آلمان، انگلیس، هلند، ایالات متحده و سنگاپور به اینترنت متصل شوید. این وی‌پی‌ان از طریق خود سایت شرکت یا گوگل‌پلی قابل دانلود است. بدون نیاز به تنظیمات خاصی با فعال کردن این وی‌پی‌ان قدرتمند، کلیه ترافیک شبکه شما رمز‌گذاری شده و از این طریق ردپای شما در اینترنت برای نهادهای کنترل‌کننده دولتی پنهان می‌ماند. این نرم‌افزار عبور از سد فیلترینگ، در چین، ارائه سرویس نمی‌کند.

Thunder

نرم‌افزار «Thunder VPN» ابزاری رایگان و قدرتمند برای عبور از سانسور دولتی و فیلترینگ است که برای استفاده از آن نیازی به ثبت‌نام یا پرداخت هزینه‌ای نیستید. شما به‌راحتی از طریق گوگل‌پلی یا سایت سازندگان به این وی‌پی‌ان دسترسی داشته باشید. این ابزار با در اختیار قرار دادن پهنای باند بالا و دسترسی به سرورهای متعدد خود در کشورهای مختلف این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که آزادانه به وب‌گردی بپردازند و نیز از اپلیکیشن‌های مواجه با سانسور استفاده نمایند. یکی دیگر از ویژگی‌های این وی‌پی‌ان آن است که کاربران بدون محدودیت زمانی و حجمی می‌توانند از آن بهره ببرند.

 

 
 

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش